Garantija, grąžinimas ir keitimas
Kokybiškų prekių keitimas ar grąžinimas
· Elektroninėje parduotuvėje pirktų Prekių grąžinimas:
Prekėms, kurios yra gaminamos ar komplektuojamos pagal Jūsų pasirinktas medžiagas, detales ir kt., netaikoma teisė atsisakyti sutarties ir jų negalite grąžinti nenurodydami priežasties.
Kitas Prekes galite grąžinti, per 14 kalendorinių dienų nuo Prekės gavimo dienos pranešdami apie tai Pardavėjui el. paštu info@brandas.eu ir prisegdami pirkimo įrodymą. Galite pasinaudoti prekės grąžinimo forma čia. Pateikę pranešimą, turite per 14 kalendorinių dienų išsiųsti arba pristatyti Prekes atgal Pardavėjui adresu Drobės g. 29L, LT-45187 Kaunas, Lietuva.
Grąžinama Prekė turi būti nenaudota, su ženklinimo etiketėmis bei originalioje pakuotėje, nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos. Mes laikysime, kad šį reikalavimą įvykdėte, jeigu išbandydami Prekę, būsite atlikę tik tokius veiksmus, kurie būtini Prekės įvertinimui ir kuriuos įprastai atliktumėte, jeigu Prekę apžiūrėtumėte fizinėje parduotuvėje, nemontuosite / nesurinksite ar nebandysite montuoti / surinkti Prekės.
Už grąžinamos Prekės sukomplektavimą ir supakavimą atsako pirkėjas. Jeigu Prekė nėra sukomplektuota ir tinkamai supakuota, Pardavėjas nepriima grąžinamos Prekės.
· Fizinėje parduotuvėje pirktų prekių keitimas ar grąžinimas:
Fizinėje parduotuvėje pirkti kokybiški baldai ir šviestuvai, patalynės reikmenys, taip pat reprodukcijos ir kiti poligrafijos pramonės dirbiniai ir kitos teisės aktuose numatytos Prekės nekeičiamos ir negrąžinamos.
Jeigu norite grąžinti ar pakeisti kitas nei nurodytos Prekės, tai galite padaryti per 14 dienų nuo Prekės perdavimo Jums. Jums keičiant ar grąžinant Prekę, ji turi būti nenaudota, nemontuota / nesurinkta ar nebandyta montuoti / surinkti, su ženklinimo etiketėmis bei originalioje pakuotėje, nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos. Norėdami pakeisti ar grąžinti Prekę, turite pateikti kasos aparato kvitą, Pardavėjo Jums išrašytą sąskaitą-faktūrą, mokėjimo kortelės sąskaitos išrašą ar kitą Prekės pirkimą patvirtinantį dokumentą, taip pat turite nurodyti keitimo ar grąžinimo priežastį ir užpildyti / pasirašyti Pardavėjo pateiktą prašymą ar kitą dokumentą.
Prekių kokybės garantija, nekokybiškų Prekių grąžinimas ir keitimas
Prekėms yra taikoma Lietuvos Respublikos įstatymuose numatyta garantija pagal įstatymą, tai yra, Pardavėjas yra atsakingas vartotojui už bet kokią Prekių kokybės reikalavimų neatitiktį Prekės pristatymo momentu ir paaiškėjusią ne vėliau kaip per dvejus metus nuo Prekės pristatymo. Pardavėjas taip pat baldų korpusui suteikia 24 mėnesių garantiją, o kitoms baldų dalims (mechanizmams, minkštoms dalims, tekstilei, grotelėms, lamelėms ir pan.) – 12 mėnesių kokybės garantiją.
Priimdami Prekes, privalote atidžiai apžiūrėti Prekių pakuotę bei Prekių kiekį ir nustatę bet kokius pakuotės pažeidimus arba tai, jog Jūsų užsakytos(-ų) Prekės(-ių) trūksta, informuoti apie tai Prekes Jums perduodantį asmenį ir užtikrinti, kad tai būtų pažymėta Prekių priėmimą patvirtinančiuose dokumentuose (važtaraštyje), bei užfiksuoti nustatytus trūkumus nuotraukose ir/ar vaizdo medžiagoje.
Priėmę Prekę, Jūs privalote per 5 darbo dienas ją išpakuoti ir patikrinti.
Jeigu manote, kad E-parduotuvėje pirkta Prekė yra netinkamos kokybės ir nustatėte jos trūkumus, Jūs turite ne vėliau kaip per du mėnesius nuo neatitikties aptikimo dienos pranešti apie tai ir apie savo pageidaujamą sprendimo būdą Pardavėjui el. paštu.
Prekės, turinčios pastebimų defektų arba pažeidimų, negali būti naudojamos ar montuojamos / surenkamos ir apie visus iki Prekės montavimo / surinkimo pastebėtus trūkumus turite pranešti Pardavėjui iki Prekių montavimo / surinkimo pradžios.
Garantija taikoma gaminio kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltės iki Prekės perdavimo Jums.
Garantiniu laikotarpiu nustatytus baldų kokybinius neatitikimus ištaisysime, arba pakeisime kokybiškais savo sąskaita.
Baldų kokybės trūkumais nelaikoma ir garantijos sąlygos netaikomos:
· Kai baldai atitinka Pardavėjo E-parduotuvėje pateiktą aprašymą.
· Esant natūraliam baldo nusidėvėjimui ar jo savybių pakitimui, naudojant baldą dėl galimų ant tekstilės, audinių susidariusių raukšlių, natūraliai susidėvinčioms dalims, baldų audiniams, bendrai baldo išvaizdai.
· Natūralaus medžio tekstūros, tekstilės, audinio ar odos atspalvio nevienodumams.
· Jeigu baldas buvo sugadintas dėl pirkėjo kaltės: naudojant ne pagal paskirtį, tyčinio sugadinimo, ne Pardavėjo atliekamo montavimo ar remonto metu, gaisro, medžiagų, skysčio, gyvūnų ir dėl kitų išorinio poveikio atsiradusių pažeidimų (pvz., įbrėžimų, įplyšimų, trūkių, nuskilimų, dūžių, lūžių, sugirgždėjimų, išsisėdėjimų, nublukimų, dėmių, mechaninių dalių, vyrių, pakėlimo mechanizmų, stalčių bėgelių išsiderinimo ir t.t.)
· +/- iki 5 cm baldų matmenų neatitikimams, lyginant su E-parduotuvėje pateikiamais duomenimis.
· Tarp Pirkėjui pateiktų tekstilės, audinių, medienos pavyzdžių (sandėlyje, E-parduotuvėje ir kt.) ir Prekės yra galimi atspalvių, tekstūros skirtumai.
· Naujiems baldams skleidžiant kvapą, kuris vėdinant patalpas išnyksta.
· Kai kurios baldų dalys (ištraukiamasis čiužinys, atraminės ar vidinės baldų dalys) aptraukiami pagalbiniu audiniu, kurio spalva gali skirtis nuo pagrindinės baldo audinio spalvos.
· Netolygus minkštumas ant atskirų minkštų baldų elementų, kai tokie skirtumai yra dėl skirtingų minkšto baldo dalių, skirtingų konstrukcijų.
· Baldų tekstilės ar natūralios odos laisvumas ant minkšto baldo galimas, nes atsiranda dėl natūralaus audinio tempimosi.
· Kai pirkėjas baldus užsisako skirtingu metu, tai prekės gali būti gaminamos skirtingu metu, todėl gali skirtis tekstilės, audinio, medienos ir kt. atspalviai,bei nežymiai skirtis matmenys, formos.
· Kai pirkėjas nesilaikė baldų montavimo / surinkimo, naudojimo ir priežiūros instrukcijų.
· Ekspozicinėms prekėms, kitoms dėl kokybės trūkumų nukainotoms Prekėms ir Prekėms, kurių trūkumai / defektai su Jumis buvo aptarti iš anksto, netaikoma kokybės garantija, nebent Pardavėjas nurodo kitaip.