ELEKTRONINĖS PARDUOTUVĖS
TAISYKLĖS
1. BENDROSIOS NUOSTATOS
1.1. Šios elektroninės parduotuvės taisyklės (toliau – Taisyklės) sudaro susitarimą tarp UAB „BRANDAS“, juridinio asmens kodas 302531629, PVM mokėtojo kodas LT100005542411, registruotos buveinės adresas Drobės g. 29L, LT-45187 Kaunas, Lietuva (toliau – Pardavėjas) ir Jūsų, pagal kurį Pardavėjas suteiks Jums galimybę įsigyti SOFALOVAKĖDĖSTALAS.LT elektroninėje parduotuvėje (toliau – E-parduotuvė) siūlomus baldus, aksesuarus ir kitas prekes (toliau – Prekės) ar dovanų kuponus (toliau – Dovanų kuponai).
1.2. Su Pardavėju galite susisiekti šiais kontaktais:
Tel.: +37067670609
El. paštas: info@brandas.eu
Adresas: Drobės g. 29L, LT-45187 Kaunas, Lietuva
1.3. Jūs turite teisę pirkti E-parduotuvėje tik tuo atveju, jei pagal galiojančius įstatymus galite sudaryti įpareigojančią sutartį su Pardavėju, ir tik tuo atveju, jei laikysitės šių Taisyklių bei galiojančių įstatymų. Jeigu Jums mažiau nei 18 metų, pirkti E-parduotuvėje galite tik su tėvų ar kitų teisėtų atstovų sutikimu. Pateikdami užsakymą, Jūs patvirtinate, jog esate 18 metų ar vyresnis asmuo arba turite tėvų ar kitų teisėtų atstovų sutikimą.
2. PIRKIMAS E-PARDUOTUVĖJE
2.1. Jums apsilankius E-parduotuvėje ir pasirinkus Prekes, tokio pasirinkimo pagrindu suformuojamas krepšelis.
2.2. Suformavus krepšelį, turite suvesti prašomus duomenis. Įsitikinkite, jog pateikti duomenys yra teisingi, o užsakomos Prekės atitinka Jūsų pageidavimus. Jūs turite galimybę pataisyti klaidas, jei jų yra, prieš patvirtindami užsakymą. Jūsų pateikti duomenys tvarkomi Privatumo politikoje numatytais tikslais ir tvarka.
2.3. Jūs sutinkate, jog pateikdami užsakymą E-parduotuvėje, už Prekes įsipareigojate sumokėti kainą, nurodomą užsakyme. Į E-parduotuvėje ir užsakyme nurodytą Prekės kainą įskaičiuotas pridėtinės vertės mokestis (PVM) ir visi kiti mokesčiai, tačiau, jeigu pasirinksite Prekių pristatymą, į kainą neįskaičiuotas mokestis už Prekių pristatymą, kurį Jūs turėsite sumokėti papildomai (nebent E-parduotuvėje nurodyta kitaip). Skelbiant akcijas, gali būti taikomos išimtys ir papildomos sąlygos. Kainos E-parduotuvėje ir užsakyme nurodomos Eurais.
2.4. Kai pasirinkta Prekė yra Pardavėjo sandėlyje, užsakydami ją, turite sumokėti 100% Prekės kainos. Jeigu Prekės Pardavėjo sandėlyje nėra, reikalinga avansinės įmokos suma yra nuo 50% galutinės Prekės kainos sumos.
2.5. Jeigu Jums pasirinkus Prekę E-parduotuvėje yra suteikiama galimybė tik užsakyti prekę, o ne ją dėti į krepšelį, E-parduotuvėje nurodyta kaina gali keistis, priklausomai nuo Jūsų pasirinktų užsakymo detalių. Tokiu atveju, Jums pateikus užsakymą, su Jumis susisieks Pardavėjo atstovas, suderins užsakymo detales, terminus ir pateiks galutinę informaciją apie užsakomas Prekes bei galutinę Prekių kainą.
2.6. Už Prekes galite atsiskaityti banko pavedimu, kreditine kortele, pasinaudodami „Inbank“ lizingo paslaugomis išsimokėtinai ar kitais E-parduotuvėje nurodytais būdais. Jeigu pasirinksite atsiskaitymą „Inbank“ lizingu, būsite nukreipti į e.mokilizingas.lt sistemą, kurios pagalba bus sudaroma vartojimo kredito sutartis tarp Jūsų ir „Inbank“, o šiame procese Pardavėjas nedalyvaus.
2.7. Jums patvirtinus užsakymą, Pardavėjas gauna visą informaciją apie jį. Užsakymas laikomas pateiktu nuo to momento, kai jį gauna Pardavėjas, o šių Taisyklių 2.4 punkte numatytu atveju – nuo to momento, kai Pardavėjas Jums pateikia galutinę informaciją apie užsakomas Prekes. Kartu tokiu atveju laikoma, jog tarp Jūsų ir Pardavėjo yra sudaryta sutartis. Tačiau Pardavėjas privalo tokią sutartį vykdyti tik nuo to momento, kai Pardavėjas gauna mokėjimo paslaugų teikėjo patvirtinimą apie Prekės kainos ar avansinės įmokos (priklausomai nuo situacijos) sumokėjimą.
2.8. Pardavėjas turi teisę, iš anksto nepranešęs, anuliuoti Jūsų užsakymą, jeigu nesumokate už Prekes per 2 (dvi) darbo dienas, kai pasirenkate mokėjimą pavedimu.
2.9. Pateikus užsakymą, Jūsų nurodytu el. paštu bus išsiųstas elektroninis laiškas, kuriame nurodomos užsakytos Prekės bei Jūsų pateikti duomenys.
2.10. Pardavėjas gavęs pranešimą, jog atlikote apmokėjimą už užsakytas Prekes, įsipareigoja įvykdyti Jūsų užsakymą.
2.11. Ši Taisyklių dalis (išskyrus nuostatas dėl lizingo) taikoma ir įsigyjant Dovanų kuponus.
3. PREKIŲ SAVYBĖS IR KOKYBĖ
3.1. Prekių savybės nurodomos E-parduotuvėje prie kiekvienos Prekės aprašymo. Jeigu Prekę sudaro daugiau nei viena dalis, Prekė gali būti perduota Jums nesumontuota / nesurinkta. Pardavėjas neteikia Prekės montavimo / surinkimo, pristatymo paslaugų. Pardavėjas siekia užtikrinti, kad Prekės atitiktų teisės aktuose nustatytus reikalavimus ir būtų tinkamos naudoti pagal jų paskirtį.
3.2. E-parduotuvėje pateikiamos Prekių nuotraukos paprastai yra tik iliustruojantis Prekę vaizduojantis pavyzdys, todėl Jūsų užsakoma Prekė gali skirtis nuo pateikto E-parduotuvėje esančiose nuotraukose ar kitoje vaizdo medžiagoje dėl Jūsų pasirinktų Prekės išmatavimų, atskirų Prekės sudedamųjų elementų, spalvos ar kitų parametrų.
3.3. Tarp E-parduotuvėje pateiktų tekstilės, audinių, medienos pavyzdžių ir Prekės yra galimi atspalvių, tekstūros skirtumai. Taip pat atkreipkite dėmesį, kad jeigu baldus užsisakote skirtingu metu (ne vienu užsakymu), Prekės gali būti gaminamos skirtingu metu, todėl gali skirtis tekstilės, audinio, medienos ir kt. atspalviai, bei nežymiai skirtis matmenys, formos.
3.4. Kai E-parduotuvėje pateikti Prekės matmenys, jiems taikoma iki 5 cm paklaida ir iki 5 cm matmenų neatitikimas nebus laikomas Prekės neatitikimu ar trūkumu. Jeigu Jums turi didelės reikšmės Prekės tikslūs išmatavimai (be nurodytos paklaidos), prieš pateikdami užsakymą susisiekite su Pardavėju.
3.5. Pateikdami užsakymą, Jūs patvirtinate, jog esate susipažinę su tuo ir suprantate, kad Prekės, nurodytos E-parduotuvėje, savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus Prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Jūsų naudojamo monitoriaus ar kito įrenginio ypatybių ar nustatymų, taip pat kad galimi atspalvių, tekstūros skirtumai. Tokie skirtumai nebus laikomi Prekių trūkumais, išskyrus atvejus, jeigu neatitikimai bus sąlygoti Pardavėjo ar su juo susijusių trečiųjų asmenų veiksmų.
3.6. Pardavėjas įsipareigoja perduoti Prekes, kurios atitinka informaciją, nurodytą E-parduotuvėje pateiktame Prekės aprašyme. Pardavėjas taip pat įsipareigoja pateikti Jums užsakyme nurodytą Prekių asortimentą ir kiekį, tačiau neatsako tais atvejais, kai perduotų Prekių asortimentas ar kiekis nėra tikslus dėl to, jog Jūs neteisingai nurodėte duomenis užsakyme, pateiktame Pardavėjui.
3.7. Pardavėjas, susidarius išskirtinėms ir svarbioms aplinkybėms, negalėdamas pagaminti užsakomos Prekės ar Jums pateikti užsakytos Prekės, įsipareigoja nedelsdamas Jus apie tai informuoti ir pasiūlyti analogišką Prekę, o Jums atsisakius priimti užsakytos Prekės analogą, nedelsdamas grąžinti Jūsų sumokėtus pinigus. Šiuo atveju Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už Prekių nepateikimą.
4. PREKIŲ PRISTATYMAS
4.1. Užsakydami Prekes, Jūs galite pasirinkti atskirai užsakyti Prekių pristatymą Jūsų nurodytu adresu arba Prekes galite atsiimti patys adresu Drobės g. 29L, LT-45187 Kaunas, Lietuva.
4.2. Atkreipkite dėmesį, kad nurodyti Prekių pagaminimo, išsiuntimo ar atsiėmimo laikai yra preliminarūs. Nors mes visada stengiamės įvykdyti užsakymą kiek įmanoma greičiau, kartais užsakomos Prekės gamyba ar pristatymas, užsakymo paruošimas gali užtrukti ilgiau dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių, didelio užsakymų kiekio ar pristatymo paslaugų teikėjų (kai taikoma) užimtumo. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsdamas susisiekti su Jumis ir suderinti Prekių pateikimo sąlygas.
4.3. Jeigu pasirenkate Prekių pristatymą, turite nurodyti tikslų Prekių pristatymo adresą ir kontaktinį telefono numerį. Pardavėjas neteikia Prekių pristatymo paslaugų, o Prekes Jums pristatys Jūsų pristatymo paslaugų teikėjas.
4.4. Prekės pristatomos ar perduodamos supakuotos, atsižvelgiant į jų pobūdį, siekiant, kad Prekės būtų tinkamos naudoti pagal paskirtį.
4.5. Prekes atsiimti iš sandėlio būtina per 10 (dešimt) dienų. Viršijus šį terminą, bus taikomas Pardavėjo nustatyto dydžio sandėliavimo paslaugos mokestis .
4.6. Prekių atsitiktinio žuvimo ar sugedimo rizika pereina Jums nuo Prekių perdavimo Jums ar Jūsų pasirinktam pristatymo paslaugų teikėjui momento.
4.7. Jūs ar Jūsų tinkamai įgaliotas atstovas privalo dalyvauti Prekių pristatyme ar atsiėmime. Priimdami Prekes, dalyvaujant Pardavėjo ar pristatymo paslaugų teikėjo atstovui, privalote atidžiai apžiūrėti Prekių pakuotę bei Prekių kiekį ir nustatę bet kokius pakuotės pažeidimus arba tai, jog Jūsų užsakytos(-ų) Prekės(-ių) trūksta, informuoti apie tai Prekes Jums perduodantį Pardavėjo ar pristatymo paslaugų teikėjo atstovą, užtikrinti, kad tai būtų pažymėta Prekių priėmimą patvirtinančiuose dokumentuose (važtaraštyje), bei užfiksuoti nustatytus trūkumus nuotraukose ir/ar vaizdo medžiagoje.
4.8. Priėmę Prekę, Jūs privalote per 5 (penkias) darbo dienas nuo Prekės gavimo dienos, tačiau ne vėliau kaip iki Prekės naudojimo ar montavimo pradžios, išpakuoti ir patikrinti Prekę, t. y., ar Prekės kokybė, asortimentas ir komplektiškumas atitinka Jūsų pateikto užsakymo sąlygas.
4.9. Dovanų kuponai atsiunčiami Jūsų nurodytu elektroninio pašto adresu, arba galite atsiimti adresu Drobės g. 29L, LT-45187 Kaunas, Lietuva.
5. PREKIŲ KEITIMAS ARBA GRĄŽINIMAS
5.1. Sutarties atsisakymas per 14 dienų (taikoma tik vartotojams)
5.1.1. Jeigu perkate E-parduotuvėje kaip vartotojas (t. y., fizinis asmuo, veikiantis su savo verslu, prekyba, amatu ar profesija nesusijusiais tikslais (vartojimo tikslais)), išskyrus Taisyklių 5.1.2 punkte nurodytus atvejus, E-parduotuvėje pirktas Prekes ar Dovanų kuponus (tol, kol jie nėra panaudoti) turite teisę grąžinti per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo tos dienos, kai gavote Prekę ar Dovanų kuponą. Tai galite atlikti nenurodydami priežasties (t. y., pasinaudodami savo teise atsisakyti nuotolinės sutarties, kurią Jums suteikia Lietuvos ir Europos Sąjungos teisės aktai).
5.1.2. Atkreipiame dėmesį, kad dalis E-parduotuvėje parduodamų Prekių yra gaminamos pagal specialius Jūsų nurodymus ir pasirinkimus, jos nėra iš anksto pagamintos, todėl joms taikoma Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228(10) straipsnio 2 dalyje numatyta išimtis, kai vartotojai neturi Taisyklių 5.1.1 punkte nurodytos teisės atsisakyti sutarties. Todėl, įsigydami Prekes, kurios yra gaminamos ar komplektuojamos pagal Jūsų pasirinktas medžiagas, detales ir kt., negalėsite atsisakyti sutarties ir tokių Prekių grąžinti.
5.1.3. Jeigu atsisakote sutarties, Jums grąžinant Prekę, ji turi būti nenaudota, su ženklinimo etiketėmis bei originalioje pakuotėje, nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos. Mes laikysime, kad šį reikalavimą įvykdėte, jeigu išbandydami Prekę, būsite atlikę tik tokius veiksmus, kurie būtini Prekės įvertinimui ir kuriuos įprastai atliktumėte, jeigu Prekę apžiūrėtumėte fizinėje parduotuvėje, nemontuosite / nesurinksite ar nebandysite montuoti / surinkti Prekės.
5.1.4. Norėdami įgyvendinti šią teisę, Jūs turite ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo Prekės ar Dovanų kupono gavimo dienos pranešti apie tai Pardavėjui el. paštu ir prisegti pirkimo įrodymą. Galite pasinaudoti čia pateikiama pavyzdine grąžinimo pranešimo forma .
5.1.5. Nusprendę atsisakyti sutarties, turite nedelsdami ir bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo tos dienos, kai apie grąžinimą pranešėte Pardavėjui el. paštu, išsiųsti Prekes atgal Pardavėjui adresu Drobės g. 29L, LT-45187 Kaunas, Lietuva, o Dovanų kupono atveju – negrįžtamai ištrinti Dovanų kuponą ir jo duomenis. Terminas bus nepažeistas, jeigu Jūs Prekes išsiuntėte prieš pasibaigiant 14 (keturiolikos) dienų terminui. Prekių grąžinimo Pardavėjui išlaidas turite padengti Jūs.
5.1.6. Jeigu atsisakote sutarties, Pardavėjas įsipareigoja ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo tos dienos, kai apie grąžinimą pranešėte Pardavėjui el. paštu, tačiau ne anksčiau nei Pardavėjas gaus grąžintą Prekę (nebent Pardavėjas savo nuožiūra nuspręs nelaukti grąžinamos Prekės) grąžinti į Jūsų nurodytą banko sąskaitą visus už Prekę bei jos pristatymą Jums (jeigu taikoma) Jūsų sumokėtus pinigus.
5.1.7. Verslo subjektai ir kiti pirkėjai, kurie perka E-parduotuvėje ne vartojimo tikslais, neturi teisės atsisakyti sutarties, nebent su Pardavėju yra aiškiai raštu susitarta kitaip.
5.2. Netinkamos kokybės Prekės
5.2.1. Prekėms yra taikoma Lietuvos Respublikos įstatymuose numatyta garantija pagal įstatymą, tai yra, Pardavėjas yra atsakingas vartotojui už bet kokią Prekių kokybės reikalavimų neatitiktį Prekės pristatymo momentu ir paaiškėjusią ne vėliau kaip per dvejus metus nuo Prekės pristatymo. Pardavėjas taip pat baldų korpusui suteikia 24 (dvidešimt keturių) mėnesių garantiją, o kitoms baldų dalims (mechanizmams, minkštoms dalims, tekstilei, grotelėms, lamelėms ir pan.) – 12 (dvylikos) mėnesių kokybės garantiją. Detalesnė informacija apie garantiją ir jos sąlygas pateikiama šiame E-parduotuvės puslapyje .
5.2.2. Jeigu E-parduotuvėje pirkta Prekė yra netinkamos kokybės, Jūs turite teisę įstatymų numatyta tvarka ir terminais prašyti, kad Pardavėjas nemokamai pašalintų Prekės trūkumus arba pakeistų netinkamos kokybės Prekę tinkamos kokybės Preke, o įstatymų numatytais atvejais prašyti atitinkamai sumažinti kainą, arba grąžinti Prekę.
5.2.3. Priimdami ir apžiūrėdami Prekes, privalote laikytis šių Taisyklių 4.6-4.7 punktų reikalavimų. Jeigu manote, kad E-parduotuvėje pirkta Prekė yra netinkamos kokybės ir eksploatacijos metu pastebėjote galimus jos trūkumus, Jūs turite ne vėliau kaip per du mėnesius nuo galimos neatitikties aptikimo dienos pranešti apie tai ir apie savo pageidaujamą sprendimo būdą Pardavėjui el. paštu. Pranešdami apie galimai netinkamos kokybės Prekę, pateikite išsamų aprašymą, kur ir kada atsirado defektas, pridėkite Prekės ir defekto nuotraukų ir kitą susijusią informaciją, padėsiančią nustatyti defektą.
5.2.4. Prekės, turinčios pastebimų defektų arba pažeidimų, negali būti naudojamos ar montuojamos / surenkamos ir apie visus iki Prekės montavimo / surinkimo pastebėtus trūkumus turite pranešti Pardavėjui iki Prekių montavimo / surinkimo pradžios. Pardavėjas neatsako už jau sumontuotų / surinktų Prekių defektus ar pažeidimus, jeigu Jūs ar Prekę montavę / surinkę asmenys galėjo tuos defektus nustatyti ir informuoti Pardavėją per Taisyklių 4.6-4.7 punktuose nustatytus terminus po Prekių priėmimo ar jų montavimo / surinkimo metu.
5.2.5. Įsigiję Prekę, ją turite montuoti / surinkti pagal tos Prekės montavimo / surinkimo instrukcijas, jeigu jos reikalingos (dalis baldų pristatomi pilnai surinkti, arba akivaizdu kaip baldo dalys susijungia), ir prižiūrėti pagal jos priežiūros instrukcijas ir rekomendacijas, kurios gali būti pateikiamos E-parduotuvėje, taip pat pristatomos Jums kartu su Preke arba nuoroda į kurias pateikiama prie Prekės pridėtoje informacijoje. Nesant konkrečių Prekės priežiūros instrukcijų, Jūs ir Jūsų pavedimu ar interesais veikiantys asmenys privalote vadovautis bendraisiais tokios rūšies Prekėms taikytinais reikalavimais. BALDŲ NAUDOJIMO IR PRIEŽIŪROS INSTRUKCIJA
5.2.6. Pardavėjas neatsako už Prekių defektus, sugadinimą, pažeidimus ar kitus trūkumus, atsiradusius dėl to, kad Jūs ar Jūsų pavedimu ar interesais veikiantys asmenys Prekes saugojo, eksploatavo, montavo ar kitaip naudojo, nesilaikydami E-parduotuvėje pateikiamo Prekės aprašymo arba priežiūros ar montavimo / surinkimo instrukcijų.
5.2.7. Pirkėjo teisės, susijusios su netinkamos kokybės Prekėmis, įgyvendinamos Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.364(1)- 6.364(3) straipsniuose numatyta tvarka.
5.2.8. Jums nesilaikius šių Taisyklių reikalavimų, Pardavėjas turės teisę nepriimti bet kokių vėlesnių Jūsų pretenzijų dėl Prekių neatitikimo užsakymo sąlygoms.
5.2.9. Ekspozicinėms nukainotoms prekėms ir kitoms dėl kokybės trūkumų nukainotoms Prekėms ir Prekėms, kurių trūkumai / defektai su Jumis buvo aptarti iš anksto, netaikoma kokybės garantija, nebent Pardavėjas nurodo kitaip.
6. DOVANŲ KUPONAI
6.1. Dovanų kuponai galioja juose nurodytą laikotarpį. Dovanų kupono gavėjas turi panaudoti Dovanų kuponą E-parduotuvėje ar Pardavėjo fizinėje parduotuvėje, tai yra Dovanų kuponu atsiskaityti už Pardavėjo siūlomas Prekes, per Dovanų kupone nurodytą laikotarpį. Nepanaudojus Dovanų kupono per jame nurodytą laikotarpį, nurodytas laikotarpis nepratęsiamas, Dovanų kuponas netenka galios, o pinigai, sumokėti už Dovanų kuponą, negrąžinami.
7. INTELEKTINĖ NUOSAVYBĖ
7.1. Prekių ženklai ir kiti žymenys, kuriais žymimos Prekės ar Dovanų kuponai, priklauso Pardavėjui ir/ar kitiems asmenims ir yra saugomi teisės aktais. Visos intelektinės nuosavybės teisės į Prekes ir Dovanų kuponus ir atskiras jų dalis taip pat priklauso Pardavėjui ir/ar kitiems asmenims.
7.2. E-parduotuvėje naudojami prekių ženklai ir logotipai, domeno vardas, pati E-parduotuvė ir interneto svetainė, kurioje ji yra talpinama, o taip pat visi atskiri jų elementai, įskaitant tekstus, fotografijas, piešinius ir visą medžiagą, esančią E-parduotuvėje bei interneto svetainėje, bet kurio E-parduotuvės ar interneto svetainės puslapio pateikimas, vaizdas bei dizainas ir visos intelektinės nuosavybės teisės į juos išimtinai priklauso tik Pardavėjui ir/ar kitiems asmenims. Jūs įsipareigojate nekopijuoti, nekeisti ar kitaip nenaudoti šių intelektinės nuosavybės objektų be atskiro rašytinio teisių turėtojo sutikimo.
8. ATSAKOMYBĖ
8.1. Pardavėjo atsakomybė už Prekių kokybę ir pristatymą yra nustatyta taikytinuose teisės aktuose.
8.2. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Jūs, neatsižvelgdami į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažinote su šiomis Taisyklėmis ar Prekių montavimo ar priežiūros instrukcijomis, nors tokia galimybė Jums buvo suteikta.
8.3. Jūs turite pateikti Pardavėjui visą teisingą ir išsamią prašomą pateikti informaciją. Jūs esate atsakingi už teisingo Prekių pristatymo adreso nurodymą.
8.4. Jūs esate atsakingi už Jūsų vartotojo vardo, slaptažodžio ar kitų duomenų, leidžiančių prisijungti prie E-parduotuvės, saugumą. Vis dėlto, jei pastebėjote, jog kažkas neleistinai naudojasi Jūsų vartotojo vardu ir slaptažodžiu, nedelsdami susisiekite su Pardavėju.
8.5. Jei E-parduotuvėje yra nuorodos į kitų įmonių, įstaigų, organizacijų ar asmenų tinklapius, Pardavėjas nėra atsakingas už ten esančią informaciją ar vykdomą veiklą, tų tinklapių neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms bei asmenims neatstovauja.
9. PAKEITIMAI IR NUTRAUKIMAS
9.1. Pardavėjas gali kartas nuo karto keisti šias Taisykles. Naujausia (aktuali) Taisyklių versija visada bus matoma ir pasiekiama E-parduotuvėje. Prieš patvirtindami užsakymą, Jūs privalote susipažinti su tuo metu galiojančia Taisyklių redakcija. Kiekvienam užsakymui bus taikoma Taisyklių redakcija, kuri galiojo tokio užsakymo patvirtinimo metu.
9.2. Pardavėjas turės teisę bet kuriuo metu nebetęsti (nutraukti) E-parduotuvės veiklą. Toks nutraukimas neįtakos tuo metu galiojančių pirkimo-pardavimo sutarčių.
10. KITOS SĄLYGOS
10.1. Šios Taisyklės ir bet kuri pirkimo-pardavimo sutartis yra sudaromos ir turi būti aiškinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos įstatymais.
10.2. Bet kokie iš šių Taisyklių ar atskiros pirkimo-pardavimo sutarties kylantys arba su jomis susiję ginčai, nesutarimai ar pretenzijos, taip pat jų pažeidimo, nutraukimo ar galiojimo klausimai yra sprendžiami Lietuvos Respublikos teismuose Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka. Vartojimo ginčų neteisminio sprendimo subjektas, kuris yra kompetentingas spręsti vartojimo ginčus, kylančius iš šių Taisyklių, yra Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (adresas: A. Goštauto g. 12, LT-01108 Vilnius, tel. (8 5) 262 6751, el. paštas tarnyba@vvtat.lt; interneto svetainės adresas: https://www.vvtat.lt), skundą taip pat galima pateikti per elektroninę ginčų sprendimo platformą https://ec.europa.eu/odr/.
10.3. Visi įspėjimai ar kiti pranešimai, susiję su pirkimu E-parduotuvėje, šiomis Taisyklėmis, bus pateikiami el. paštu (siunčiant Pardavėjui – Taisyklių pradžioje nurodytu el. pašto adresu, siunčiant Jums – užsakymo metu pateiktu el. pašto adresu arba susisiekiant pateiktu telefono numeriu).
10.4. Jei kuri nors iš šių Taisyklių nuostatų yra arba tampa visiškai arba iš dalies nebegaliojanti, likusių nuostatų galiojimui tai įtakos neturi.
Taisyklės atnaujintos 2025 m. sausio 16 d.
PIRKIMO FIZINĖJE PARDUOTUVĖJE
TAISYKLĖS
1. BENDROSIOS NUOSTATOS
1.1. Šios pirkimo fizinėje parduotuvėje taisyklės (toliau – Taisyklės) sudaro susitarimą tarp UAB „BRANDAS“, juridinio asmens kodas 302531629, PVM mokėtojo kodas LT100005542411, registruotos buveinės adresas Drobės g. 29L, LT-45187 Kaunas, Lietuva (toliau – Pardavėjas) ir Pardavėjo valdomoje parduotuvėje, esančioje adresu Drobės g. 29L, LT-45187 Kaunas, Lietuva (toliau – Parduotuvė) siūlomus baldus, aksesuarus ir kitas prekes (toliau – Prekės) ar dovanų kuponus (toliau – Dovanų kuponai) perkančio asmens (toliau – Jūs).
1.2. Su Pardavėju galite susisiekti šiais kontaktais:
Tel.: +37067670609
El. paštas: info@brandas.eu
Adresas: Drobės g. 29L, LT-45187 Kaunas, Lietuva
1.3. Jūs turite teisę pirkti Parduotuvėje tik tuo atveju, jei pagal galiojančius įstatymus galite sudaryti įpareigojančią sutartį su Pardavėju, ir tik tuo atveju, jei laikysitės šių Taisyklių bei galiojančių įstatymų. Jeigu Jums mažiau nei 18 metų, pirkti Parduotuvėje galite tik su tėvų ar kitų teisėtų atstovų sutikimu.
1.4. Užsakydami Prekes Parduotuvėje ir atlikdami mokėjimą (sumokėdami Prekių kainą ar avansą), Jūs patvirtinate, jog esate 18 metų ar vyresnis asmuo arba turite tėvų ar kitų teisėtų atstovų sutikimą, ir kad sutinkate su šiomis Taisyklėmis ir susipažinote su Privatumo politika .
2. PIRKIMAS PARDUOTUVĖJE
2.1. Kai pasirinkta Prekė yra Pardavėjo sandėlyje, užsakydami ją, turite sumokėti 100% Prekės kainos. Jeigu Prekės Pardavėjo sandėlyje nėra, reikalinga avansinės įmokos suma yra nuo 50% galutinės Prekės kainos sumos.
2.2. Parduotuvėje nurodyta Prekės kaina gali keistis, priklausomai nuo Jūsų pasirinktų užsakymo (Prekės) detalių. Pardavėjo atstovas, suderinęs su Jumis užsakymo detales ir terminus, pateiks galutinę informaciją apie užsakomas Prekes bei galutinę Prekių kainą.
2.3. Už Prekes galite atsiskaityti banko kortele, grynais, pavedimu, pasinaudodami „Inbank“ lizingo paslaugomis išsimokėtinai ar kitais Pardavėjo nurodytais būdais. Jeigu pasirinksite atsiskaitymą „Inbank“ lizingu, atsiskaitymas bus vykdomas per e.mokilizingas.lt sistemą, kurios pagalba bus sudaroma vartojimo kredito sutartis tarp Jūsų ir „Inbank“, o šiame procese Pardavėjas nedalyvaus.
2.4. Jūsų Prekių užsakymas Parduotuvėje laikomas pateiktu nuo to momento, kai jį gauna ir patvirtina Pardavėjas, o šių Taisyklių 2.2 punkte numatytu atveju – nuo to momento, kai Pardavėjas Jums pateikia galutinę informaciją apie užsakomas Prekes. Kartu tokiu atveju laikoma, jog tarp Jūsų ir Pardavėjo yra sudaryta sutartis. Tačiau Pardavėjas privalo tokią sutartį vykdyti tik nuo to momento, kai Pardavėjas gauna Prekės kainą arba avansinę įmoką, priklausomai nuo situacijos.
2.5. Pardavėjas turi teisę, iš anksto nepranešęs, anuliuoti Jūsų užsakymą, jeigu nesumokate už Prekes per 2 (dvi) darbo dienas, kai pasirenkate mokėjimą pavedimu.
2.6. Pateikus užsakymą, Jūsų nurodytu el. paštu bus išsiųstas elektroninis laiškas, kuriame nurodomos užsakytos Prekės bei Jūsų pateikti duomenys.
2.7. Ši Taisyklių dalis (išskyrus nuostatas dėl lizingo) taikoma ir įsigyjant Dovanų kuponus.
3. PREKIŲ SAVYBĖS IR KOKYBĖ
3.1. Prekių savybės nurodomos Parduotuvėje prie kiekvienos Prekės aprašymo ar kitaip pateikiamos Pardavėjo. Jeigu Prekę sudaro daugiau nei viena dalis, Prekė gali būti perduota Jums nesumontuota / nesurinkta. Pardavėjas neteikia Prekės montavimo / surinkimo, pristatymo paslaugų. Pardavėjas siekia užtikrinti, kad Prekės atitiktų teisės aktuose nustatytus reikalavimus ir būtų tinkamos naudoti pagal jų paskirtį.
3.2. Pardavėjo pateikiamos Prekių nuotraukos ar Parduotuvės ekspozicijoje esančios Prekės paprastai yra tik iliustruojantis Prekę vaizduojantis pavyzdys, todėl Jūsų užsakoma Prekė gali skirtis nuo pateikto nuotraukose, kitoje vaizdo medžiagoje ar esančio Parduotuvės ekspozicijoje dėl Jūsų pasirinktų Prekės išmatavimų, atskirų Prekės sudedamųjų elementų, spalvos ar kitų parametrų.
3.3. Tarp Pardavėjo pateikiamų tekstilės, audinių, medienos pavyzdžių ir Prekės yra galimi atspalvių, tekstūros skirtumai. Taip pat atkreipkite dėmesį, kad jeigu baldus užsisakote skirtingu metu (ne vienu užsakymu), Prekės gali būti gaminamos skirtingu metu, todėl gali skirtis tekstilės, audinio, medienos ir kt. atspalviai, bei nežymiai skirtis matmenys, formos.
3.4. Kai Pardavėjas pateikia Prekės matmenis, jiems taikoma iki 5 cm paklaida ir iki 5 cm matmenų neatitikimas nebus laikomas Prekės neatitikimu ar trūkumu. Jeigu Jums turi didelės reikšmės Prekės tikslūs išmatavimai (be nurodytos paklaidos), prieš pateikdami užsakymą susisiekite su Pardavėju.
3.5. Pateikdami užsakymą, Jūs patvirtinate, jog esate susipažinę su tuo ir suprantate, kad Prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus Prekių dydžio, formų ir spalvos dėl nuotraukų ar naudojamo įrenginio ypatybių ar nustatymų, taip pat kad galimi atspalvių, tekstūros skirtumai. Tokie skirtumai nebus laikomi Prekių trūkumais, išskyrus atvejus, jeigu neatitikimai bus sąlygoti Pardavėjo ar su juo susijusių trečiųjų asmenų veiksmų.
3.6. Pardavėjas įsipareigoja perduoti Prekes, kurios atitinka informaciją, nurodytą Pardavėjo pateiktame Prekės aprašyme. Pardavėjas taip pat įsipareigoja pateikti Jums užsakyme nurodytą Prekių asortimentą ir kiekį, tačiau neatsako tais atvejais, kai perduotų Prekių asortimentas ar kiekis nėra tikslus dėl to, jog Jūs neteisingai nurodėte duomenis užsakyme, pateiktame Pardavėjui.
3.7. Pardavėjas, susidarius išskirtinėms ir svarbioms aplinkybėms, negalėdamas pagaminti užsakomos Prekės ar Jums pateikti užsakytos Prekės, įsipareigoja nedelsdamas Jus apie tai informuoti ir pasiūlyti analogišką Prekę, o Jums atsisakius priimti užsakytos Prekės analogą, nedelsdamas grąžinti Jūsų sumokėtus pinigus. Šiuo atveju Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už Prekių nepateikimą.
4. PREKIŲ PRISTATYMAS
4.1. Užsakydami Prekes, Jūs galite pasirinkti atskirai užsakyti Prekių pristatymą Jūsų nurodytu adresu arba Prekes galite atsiimti patys Parduotuvėje, adresu Drobės g. 29L, LT-45187 Kaunas, Lietuva.
4.2. Atkreipkite dėmesį, kad nurodyti Prekių pagaminimo, išsiuntimo ar atsiėmimo laikai yra preliminarūs. Nors mes visada stengiamės įvykdyti užsakymą kiek įmanoma greičiau, kartais užsakomos Prekės gamyba ar pristatymas, užsakymo paruošimas gali užtrukti ilgiau dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių, didelio užsakymų kiekio ar pristatymo paslaugų teikėjų (kai taikoma) užimtumo. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsdamas susisiekti su Jumis ir suderinti Prekių pateikimo sąlygas.
4.3. Jeigu pasirenkate Prekių pristatymą, turite nurodyti tikslų Prekių pristatymo adresą ir kontaktinį telefono numerį. Pardavėjas neteikia Prekių pristatymo paslaugų, o Prekes Jums pristatys Jūsų pristatymo paslaugų teikėjas.
4.4. Prekės pristatomos ar perduodamos supakuotos, atsižvelgiant į jų pobūdį, siekiant, kad Prekės būtų tinkamos naudoti pagal paskirtį.
4.5. Prekes atsiimti iš sandėlio būtina per 10 (dešimt) dienų. Viršijus šį terminą, bus taikomas Pardavėjo nustatyto dydžio sandėliavimo paslaugos mokestis .
4.6. Prekių atsitiktinio žuvimo ar sugedimo rizika pereina Jums nuo Prekių perdavimo Jums ar Jūsų pasirinktam pristatymo paslaugų teikėjui momento.
4.7. Jūs ar Jūsų tinkamai įgaliotas atstovas privalo dalyvauti Prekių pristatyme ar atsiėmime. Priimdami Prekes, dalyvaujant Pardavėjo ar pristatymo paslaugų teikėjo atstovui, privalote atidžiai apžiūrėti Prekių pakuotę bei Prekių kiekį ir nustatę bet kokius pakuotės pažeidimus arba tai, jog Jūsų užsakytos(-ų) Prekės(-ių) trūksta, informuoti apie tai Prekes Jums perduodantį Pardavėjo ar pristatymo paslaugų teikėjo atstovą, užtikrinti, kad tai būtų pažymėta Prekių priėmimą patvirtinančiuose dokumentuose (važtaraštyje), bei užfiksuoti nustatytus trūkumus nuotraukose ir/ar vaizdo medžiagoje.
4.8. Priėmę Prekę, Jūs privalote per 5 (penkias) darbo dienas nuo Prekės gavimo dienos, tačiau ne vėliau kaip iki Prekės naudojimo ar montavimo pradžios, išpakuoti ir patikrinti Prekę, t. y., ar Prekės kokybė, asortimentas ir komplektiškumas atitinka Jūsų pateikto užsakymo sąlygas.
4.9. Dovanų kuponai atsiunčiami Jūsų nurodytu elektroninio pašto adresu, arba galite atsiimti Parduotuvėje, adresu Drobės g. 29L, LT-45187 Kaunas, Lietuva.
5. PREKIŲ KEITIMAS ARBA GRĄŽINIMAS
5.1. Kokybiškų Prekių keitimas ar grąžinimas
5.1.1. Kokybiški baldai ir šviestuvai, patalynės reikmenys, taip pat reprodukcijos ir kiti poligrafijos pramonės dirbiniai ir kitos teisės aktuose numatytos Prekės nekeičiamos ir negrąžinamos, nebent su Pardavėju susitariama kitaip.
5.1.2. Jeigu Parduotuvėje įsigytas kitas nei šių Taisyklių 5.1.1 punkte nurodytas Prekes ar Dovanų kuponus norite grąžinti ar pakeisti, tai galite padaryti per 14 (keturiolika) dienų nuo Prekės ar Dovanų kupono (jeigu jis nebuvo panaudotas) perdavimo Jums. Jums keičiant ar grąžinant Prekę, ji turi būti nenaudota, nemontuota / nesurinkta ar nebandyta montuoti / surinkti, su ženklinimo etiketėmis bei originalioje pakuotėje, nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos.
5.1.3. Norėdami pakeisti ar grąžinti Prekę ar Dovanų kuponą, turite pateikti kasos aparato kvitą, Pardavėjo Jums išrašytą sąskaitą-faktūrą, mokėjimo kortelės sąskaitos išrašą ar kitą Prekės ar Dovanų kupono pirkimą Parduotuvėje patvirtinantį dokumentą, taip pat turite nurodyti keitimo ar grąžinimo priežastį ir užpildyti / pasirašyti Pardavėjo pateiktą prašymą ar kitą dokumentą.
5.2. Netinkamos kokybės Prekės
5.2.1. Prekėms yra taikoma Lietuvos Respublikos įstatymuose numatyta garantija pagal įstatymą, tai yra, Pardavėjas yra atsakingas vartotojui už bet kokią Prekių kokybės reikalavimų neatitiktį Prekės pristatymo momentu ir paaiškėjusią ne vėliau kaip per dvejus metus nuo Prekės pristatymo. Pardavėjas taip pat baldų korpusui suteikia 24 (dvidešimt keturių) mėnesių garantiją, o kitoms baldų dalims (mechanizmams, minkštoms dalims, tekstilei, grotelėms, lamelėms ir pan.) – 12 (dvylikos) mėnesių kokybės garantiją. Detalesnė informacija apie garantiją ir jos sąlygas pateikiama šiame Pardavėjo interneto svetainės puslapyje .
5.2.2. Jeigu Parduotuvėje pirkta Prekė yra netinkamos kokybės, Jūs turite teisę įstatymų numatyta tvarka ir terminais prašyti, kad Pardavėjas nemokamai pašalintų Prekės trūkumus arba pakeistų netinkamos kokybės Prekę tinkamos kokybės Preke, o įstatymų numatytais atvejais prašyti atitinkamai sumažinti kainą, arba grąžinti Prekę.
5.2.3. Priimdami ir apžiūrėdami Prekes, privalote laikytis šių Taisyklių 4.7-4.8 punktų reikalavimų. Jeigu manote, kad Parduotuvėje pirkta Prekė yra netinkamos kokybės ir eksploatacijos metu pastebėjote galimus jos trūkumus, Jūs turite ne vėliau kaip per du mėnesius nuo galimos neatitikties aptikimo dienos pranešti apie tai ir apie savo pageidaujamą sprendimo būdą Pardavėjui el. paštu. Pranešdami apie galimai netinkamos kokybės Prekę, pateikite išsamų aprašymą, kur ir kada atsirado defektas, pridėkite Prekės ir defekto nuotraukų ir kitą susijusią informaciją, padėsiančią nustatyti defektą.
5.2.4. Prekės, turinčios pastebimų defektų arba pažeidimų, negali būti naudojamos ar montuojamos / surenkamos ir apie visus iki Prekės montavimo / surinkimo pastebėtus trūkumus turite pranešti Pardavėjui iki Prekių montavimo / surinkimo pradžios. Pardavėjas neatsako už jau sumontuotų / surinktų Prekių defektus ar pažeidimus, jeigu Jūs ar Prekę montavę / surinkę asmenys galėjo tuos defektus nustatyti ir informuoti Pardavėją per Taisyklių 4.7-4.8 punktuose nustatytus terminus po Prekių priėmimo ar jų montavimo / surinkimo metu.
5.2.5. Įsigiję Prekę, ją turite montuoti / surinkti pagal tos Prekės montavimo / surinkimo instrukcijas, jeigu jos reikalingos (dalis baldų pristatomi pilnai surinkti, arba akivaizdu kaip baldo dalys susijungia), ir prižiūrėti pagal jos priežiūros instrukcijas ir rekomendacijas, kurios gali būti pateikiamos Pardavėjo interneto svetainėje, taip pat pristatomos Jums kartu su Preke arba nuoroda į kurias pateikiama prie Prekės pridėtoje informacijoje. Nesant konkrečių Prekės priežiūros instrukcijų, Jūs ir Jūsų pavedimu ar interesais veikiantys asmenys privalote vadovautis bendraisiais tokios rūšies Prekėms taikytinais reikalavimais. BALDŲ NAUDOJIMO IR PRIEŽIŪROS INSTRUKCIJA
5.2.6. Pardavėjas neatsako už Prekių defektus, sugadinimą, pažeidimus ar kitus trūkumus, atsiradusius dėl to, kad Jūs ar Jūsų pavedimu ar interesais veikiantys asmenys Prekes saugojo, eksploatavo, montavo ar kitaip naudojo, nesilaikydami Pardavėjo ar Prekės gamintojo pateikiamo Prekės aprašymo arba priežiūros ar montavimo / surinkimo instrukcijų.
5.2.7. Pirkėjo teisės, susijusios su netinkamos kokybės Prekėmis, įgyvendinamos Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.364(1)- 6.364(3) straipsniuose numatyta tvarka.
5.2.8. Jums nesilaikius šių Taisyklių reikalavimų, Pardavėjas turės teisę nepriimti bet kokių vėlesnių Jūsų pretenzijų dėl Prekių neatitikimo užsakymo sąlygoms.
5.2.9. Ekspozicinėms nukainotoms Prekėms ir kitoms dėl kokybės trūkumų nukainotoms Prekėms ir Prekėms, kurių trūkumai / defektai su Jumis buvo aptarti iš anksto, netaikoma kokybės garantija, nebent Pardavėjas nurodo kitaip.
6. DOVANŲ KUPONAI
6.1. Dovanų kuponai galioja juose nurodytą laikotarpį. Dovanų kupono gavėjas turi panaudoti Dovanų kuponą Parduotuvėje arba Pardavėjo elektroninėje parduotuvėje, tai yra Dovanų kuponu atsiskaityti už Pardavėjo siūlomas Prekes, per Dovanų kupone nurodytą laikotarpį. Nepanaudojus Dovanų kupono per jame nurodytą laikotarpį, nurodytas laikotarpis nepratęsiamas, Dovanų kuponas netenka galios, o pinigai, sumokėti už Dovanų kuponą, negrąžinami.
7. INTELEKTINĖ NUOSAVYBĖ
7.1. Prekių ženklai ir kiti žymenys, kuriais žymimos Prekės ar Dovanų kuponai ar kurie naudojami Parduotuvėje ar Pardavėjo elektroninėje parduotuvėje, priklauso Pardavėjui ir/ar kitiems asmenims ir yra saugomi teisės aktais. Visos intelektinės nuosavybės teisės į Prekes ir Dovanų kuponus ir atskiras jų dalis taip pat priklauso Pardavėjui ir/ar kitiems asmenims.
7.2. Jūs įsipareigojate nekopijuoti, nekeisti ar kitaip nenaudoti šių intelektinės nuosavybės objektų be atskiro rašytinio teisių turėtojo sutikimo.
8. ATSAKOMYBĖ
8.1. Pardavėjo atsakomybė už Prekių kokybę ir pristatymą yra nustatyta taikytinuose teisės aktuose.
8.2. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Jūs, neatsižvelgdami į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažinote su šiomis Taisyklėmis ar Prekių montavimo ar priežiūros instrukcijomis, nors tokia galimybė Jums buvo suteikta.
8.3. Jūs turite pateikti Pardavėjui visą teisingą ir išsamią prašomą pateikti informaciją. Jūs esate atsakingi už teisingo Prekių pristatymo adreso nurodymą.
9. PAKEITIMAI IR NUTRAUKIMAS
9.1. Pardavėjas gali kartas nuo karto keisti šias Taisykles. Naujausia (aktuali) Taisyklių versija visada bus matoma ir pasiekiama Pardavėjo interneto svetainėje. Prieš apmokėdami užsakymą, Jūs privalote susipažinti su tuo metu galiojančia Taisyklių redakcija. Kiekvienam užsakymui bus taikoma Taisyklių redakcija, kuri galiojo tokio užsakymo apmokėjimo ar avanso sumokėjimo metu.
9.2. Pardavėjas turės teisę bet kuriuo metu nebetęsti (nutraukti) Parduotuvės veiklą. Toks nutraukimas neįtakos tuo metu galiojančių pirkimo-pardavimo sutarčių.
10. KITOS SĄLYGOS
10.1. Šios Taisyklės ir bet kuri pirkimo-pardavimo sutartis yra sudaromos ir turi būti aiškinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos įstatymais.
10.2. Bet kokie iš šių Taisyklių ar atskiros pirkimo-pardavimo sutarties kylantys arba su jomis susiję ginčai, nesutarimai ar pretenzijos, taip pat jų pažeidimo, nutraukimo ar galiojimo klausimai yra sprendžiami Lietuvos Respublikos teismuose Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka. Vartojimo ginčų neteisminio sprendimo subjektas, kuris yra kompetentingas spręsti vartojimo ginčus, kylančius iš šių Taisyklių, yra Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (adresas: A. Goštauto g. 12, LT-01108 Vilnius, tel. (8 5) 262 6751, el. paštas tarnyba@vvtat.lt; interneto svetainės adresas: https://www.vvtat.lt), skundą taip pat galima pateikti per elektroninę ginčų sprendimo platformą https://ec.europa.eu/odr/.
10.3. Visi įspėjimai ar kiti pranešimai, susiję su pirkimu Parduotuvėje, šiomis Taisyklėmis, bus pateikiami el. paštu (siunčiant Pardavėjui – Taisyklių pradžioje nurodytu el. pašto adresu, siunčiant Jums – užsakymo metu pateiktu el. pašto adresu arba susisiekiant pateiktu telefono numeriu).
10.4. Jei kuri nors iš šių Taisyklių nuostatų yra arba tampa visiškai arba iš dalies nebegaliojanti, likusių nuostatų galiojimui tai įtakos neturi.
Taisyklės atnaujintos 2025 m. sausio 16 d.